img
Infolinia:+48 / 503 157 847
img
Wstecz

Informacje o wysyłce

Przesyłki wysyłane są kurierem UPS.
Koszt wysyłki zamówienia wynosi 19 pln przy przdpłacie oraz 20 pln za pobraniem.
W przypadku wysyłek z żywymi zwięrzętami paczki wysyłane są w opcji UPS Express (gwarantowana dostawa następnego dnia do godziny 12:00) lub UPS Express Saver (gwarantowana dostawa następnego dnia do godziny 18:00). Rodzaj usługi UPS zależny jest od wielkości miasta (oczywiście gwarancja dotyczy zarówno przesyłeki w usłudze Express jak i Express Saver).
Koszt wysyłki w okresie zimowym wynosi 49,90 pln i możliwy jest wyłącznie po przedpłaceniu zamówienia.

Koszt wysyłki w okresie letnim wynosi 29,90 pln i możliwy jest wyłącznie po przedpłaceniu zamówienia.
W okresie zimowym wysyłamy w boksach z ogrzewaniem i termoregulatorem utrzymującym stałą temperaturę 25C. Po wypakowaniu zawartości kurier zabiera boks w drogę powrotną.
Zwierzęta wysyłamy od poniedziałku do czwartku wyłącznie po telefonicznym lub mailowym potwierdzeniu adresu i dnia doręczenia.
Pakowane są w worki napełniane dużą ilością wody oraz czystym tlenem.
Otrzymują Państwo gwarancję. Paczka od zapakowania do doręczenia 16-18 godzin.
Nasza gwarancja polega na tym że w ciągu 2 godzin od odebrania przesyłki informują nas Państwo o ewentualnych stratach + robią zdjęcie a my zwracamy koszty lub wysyłamy ponownie.
Warunkiem jest Państwa obecność i odbiór paczki przy pierwszej próbie doręczenia (godz 8-12), w przypadku gdy paczka zostanie odebrana przy drugiej próbie doręczenia (14-16 popołudniu) gwarancji uznać nie możemy.

WARUNKI GWARANCJI NA DOSTAWĘ ŻYWYCH STWORZEŃ ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ


1. Paczka musi zostać odebrana od kuriera w chwili pierwszej próby jej doręczenia (dzień dostawy ustalamy 
telefonicznie przed wysyłką zamówienia) – WARUNKIEM jest Państwa obecność i odbiór paczki przy pierwszej
próbie doręczenia (UPS EXPRESS w godz. 8:00-12:00 lub UPS EXPRESS SAVER w godz. 8:00-18:00), w przypadku
gdy paczka zostanie odebrana przy drugiej próbie doręczenia (na następny dzień) gwarancji uznać nie możemy (mamy
wgląd na stronie monitorowania przesyłki o której godzinie paczka została przez adresata odebrana).
UWAGA!!! Kurier podejmuje tylko jedną próbę doręczenia jednego dnia. Nie ma możliwości poproszenia kuriera
żeby przyjechał jeszcze raz, dlatego TAK WAŻNA JEST PAŃSTWA OBECNOŚĆ POD WSKAZANYM ADRESEM DOSTAWY
PRZEZ CAŁY DZIEŃ W DNIU DOSTAWY.
2. Natychmiast po otwarciu żywe zwierzęta prosimy zacząć aklimatyzować (lub jak w przypadku koralowców, przekładamy do
własnego zbiornika) i obserwujemy przez 2 godz.
3. W razie jakichkolwiek strat w czasie 2 godz. od momentu odbioru paczki, należy wykonać zdjęcie i przesłać je do nas
(adres e-mail: jadwiga@jadwigamorska.pl).
4. Sposób reklamacji jest ustalany indywidualnie, możemy nadać kolejną przesyłkę lub zwrócić koszty. Metoda jest sprawdzona dzięki kilkuset zrealizowanym wysyłkom. Problemy średnio zdarzają się z 1 przesyłką na 100. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt: tel. 503 157 847

 

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTU OPAKOWANIA PRZEWOZOWEGO Z SYSTEMEM GRZEWCZYM

Po otrzymaniu przesyłki prosimy o:

 

  1. wyjęcie zamówionych rybek/korali/ślimaków/krewetek oraz paragonu i zwrotnego listu przewozowego

  2. zamknięcie opakowania przewozowego (wraz z systemem grzejącym) za pomocą metalowej obręczy (w.g. instrukcji z boku opakowania)

  3. naklejenie zwrotnego listu przewozowego na wierzchu paczki (najlepiej bezpośrednio na poprzednim liście przewozowym)

  4. wydanie paczki zwrotnej kurierowi UPS

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości lub problemów ze zwrotem opakowania z systemem grzewczym prosimy o kontakt z naszą firmą pod nr-em tel. 503 157 847 lub z najbliższą siedzibą firmy UPS (tel. 225340000). W przypadku bezpośredniego kontaktu z firmą UPS, należy powołać się na wydrukowaną etykietę zwrotną (RETURN SERVICE), którą załączamy w paczce, podając swój adres jako nadawcy a adres naszej firmy jako odbiorcę i płatnika za usługę (usługa STANDARD, krajowa).

Dziękujemy.

 

Zwrot opakowania przewozowego jest konieczny, opakowanie wraz z systemem grzejącym jest własnością firmy JadwigaMorska.pl i nie podlega sprzedaży ani wymianie.